Czy ktoś mógłby polecić podobne, stare dobre thrillery w zbliżonym klimacie?
Bezsenność, Tenebre, Nowojorski rozpruwacz,, Głęboka czerwień, Ptak o kryształowym upierzeniu, Dom śmiejących się okien, Nie torturuj kaczuszki... pozdrawiam
"BLINK" z Madeleine Stowe!
"MALICE" z Nicole Kidman
"BRICK" z Jodephem Gordonem Levittem