W latach siedemdziesiątych XX wieku państwowa sieć kolejowa w Wielkiej Brytanii, z powodu kryzysu ekonomicznego, problemów wewnętrznych, jak i niskiej oceny pośród swoich... Zobacz pełny opis
W latach siedemdziesiątych XX wieku państwowa sieć kolejowa w Wielkiej Brytanii, z powodu kryzysu ekonomicznego, problemów wewnętrznych, jak i niskiej oceny pośród swoich klientów, była w opłakanym stanie. W 1976 roku dyrektorem molocha został Sir Peter Parker, który z pomocą kierownika reklamy, Petera Marsha, miał za zadanie ocalićW latach siedemdziesiątych XX wieku państwowa sieć kolejowa w Wielkiej Brytanii, z powodu kryzysu ekonomicznego, problemów wewnętrznych, jak i niskiej oceny pośród swoich klientów, była w opłakanym stanie. W 1976 roku dyrektorem molocha został Sir Peter Parker, który z pomocą kierownika reklamy, Petera Marsha, miał za zadanie ocalić spółkę. W tym samym roku zakupiono i rozpoczęto projekt promujący HST InterCity 125 - pociąg pozwalający osiągać zawrotną wówczas prędkość przewozową: 125 mil na godzinę. Główną twarzą kampanii nowego taboru został Sir Jimmy Savile, zaś hasłem "Lata osiemdziesiąte dekadą pociągów"..